Wednesday, July 21, 2010

Lagu Tidur

Ok..aku baru sahaja balik dari demonstrasi silat di kolej lama aku jadi aku sangat penat. Namun disebalik kepenatan dan kesakitan kerana dibedal dalam demo.. aku tetap juga punya keinginan untuk menaip sesuatu dalam blog baru aku ini.

Bila nak tidur..ada 2 benda aku selalu akan buat iaitu yang pertama cari buku2 untuk dibaca. Biasanya aku akan bertahan selama paling lama pun 30 minit dan kemudian aku akan tidur. Bukan aku tidur kerana bosan..tetapi sebab aku mahukan sesuatu yang berilmiah masuk didalam kepala otak aku sedikit sebanyak sebelum beradu.

Kalau susah tidur aku ada cara lain.

Yang keduanya aku akan memasang lagu kegemaran aku. Aku minat banyak jenis muzik.. kalau sesiapa kenal lama dengan aku pasti tahu semua lagu aku sebat dan boleh masuk KECUALI lagu jiwang2 karat Melayu yang menangis dan merintih kerana kechewa ditinggal chenta hati.

Malam ini aku tidur dan akan didodoikan dengan suara mendiang Joey Ramone iaitu vokalis Ramones..band Punkrock yang popular sekitar tahun 70an. Muziknya tidak sebingit punk hari ini..dan petikan gitarnya juga hanya mempunyai 3-4 kord sahaja. Ini adalah band lagenda kamu tahu..?!

Jadi selamat malam..! Sleeping Mode : Rock N Roll babeh..!

Ini adalah band pujaan aku tau..!


No comments:

Post a Comment

Mari menulis dengan hati yang gumbira..!