Thursday, July 22, 2010

Justin Bieber

Dulu keluar lagu Baby nyanyian Justin Bieber..aku juga suka. Sekali sekala aku akan pasang dalam kereta..masa itu video klip nya pun masih belum keluar di you Tube. Tapi sudah perangai aku..bila orang ramai sudah mula memuja budak kecik itu..

Aku jadi menyampah..

Kamu tahu..ada seorang rakan aku umurnya sudah lebih 20 tahun..

Memperbodohkan diri untuk kelihatan seperti Justin Bieber..dari gaya rambut sehingga ke gaya berpakaian.. Bersusah payah untuk mengikut imej seorang budak kecik.

Itu budak sekolah.. kita kena tahu bila dan situasi untuk mematangkan diri.

Justin Bieber mengingatkan aku pada Nick Carter dari Backstreet Boys. Zaman 90an dulu boy band sangat digilai tahu..dan aku pernah beranggapan dahulu semua ahli boy band itu adalah manusia homoseksual.


P/s : and i was like baby..baby..baby oohh.. Harhar..!

1 comment:

  1. Di Indonesia ramai orang benci Justin Bieber, malah kawan-kawan contact-ku kat Blackberry Messenger (BBM) pun sampai bina group "Anti Justin Bieber" dan tahukan kamu, majority di group itu (dan yang membinanya pun) yalah budak Junior High School (JHS)

    ReplyDelete

Mari menulis dengan hati yang gumbira..!