Wednesday, July 21, 2010

Introduksi Kisah

Jadi bermula lagi sebuah kisah dalam sebuah perjalanan. Iaitu aku sudah memulakan blog baru kerana sebelum ini aku berblogging di wordpress. Tiada apa yang menarik..cuma merapu sahaja.

Ini bukan blog pertama aku..tetapi yang entah keberapa belas. Berblogging adalah suatu cara yang baik untuk kita berinterpretasi dengan diri kita sendiri. Betul atau tidak ayat itu aku tidak tahu..sebab aku sendiri pun main bedal tulis. Asalkan nampak sikit aku ini seorang yang intelektual dari sudut penggunaan bahasa sudahlah..haha.

Kelainan kali ini..aku sendiri pun kurang pasti. Itu cuma masalah kecil yang boleh difikirkan kemudian.

Ini blog abang long sebab aku anak sulung..bukan sebab aku seorang taiko di dalam pertubuhan tiga line atau apa2 pertubuhan yang menggunakan lambang naga..harimau atau sarang labah-labah.

Sekian terima kasih..!

aku ini seorang yang masuk air korang tahu tak..?
Tapi aku tetap seorang yang peramah dan berbudi bahasa. hehe..


2 comments:

Mari menulis dengan hati yang gumbira..!