Wednesday, September 8, 2010

Ucapan Hari Raya 2010

Esok lusa dah nak raya kan.. Walaupun aku malas..aku buat juga la ucapan pendek melalui blog aku ni.. Di kesempatan ni nak mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri pada..

Pembaca blog ni..dan blog yang satu lagi LINK

Rakan2 di mana sahaja..

Saudara mara..

Adik beradik seperjuangan..

Adinda2 jemaah Sri Hartamas Mont Kiara..

Selamat menyambut hari raya..kalau memandu balik kampung berhati2 semasa memandu..jangan tergopoh gapah nak cepat.

Ampunkan salah silap aku kalau ada terkasar bahasa atau kelakuan.. manusia mana tak buat silap. Sekian terima kasih..

Selamat Hari Raya Idulfitri 2010..!!

p/s : Dalam kita bergembira..jangan lupakan mereka yang berduka. Anak2 Palestin..orang2 miskin..anak2 yatim dan mereka2 yang tidak mampu untuk bergembira sebagaimana kita di hari raya.


3 comments:

  1. Selamat hari raya naz.. maaf zahir dan batin..
    sorrylah tak dapat lepak hari tu.. ayah aku jadi pulak operationnya.. maybe lain kali..

    ReplyDelete
  2. Minal a'eedin wal fa'izin Anaz.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya long, maaf zahir & batin dr sy sekeluarga.

    ReplyDelete

Mari menulis dengan hati yang gumbira..!